۱۳۸۸-۰۶-۰۹

راهنمای itshidden برای XP

                         
معرفی یک سانسور شکن  VPN  بودن نیاز به نرم افزار و بدون کم کردن سرعت اینترنت
در 2 دقیقه راه اندازی و برای همیشه از لذت استفاده بدون فیلتر و سرعت بالا بهره ببرید.
تا مجانیست ثبت نام کنید
.
ابتدا وارد سایت  www.itshidden.com  شده و ثبت نام کنید
.
سپس از روی راهنمای پائین سانسور شکن را راه اندازی کنید
.
اینم روش اتصال. کارایی را که در پایین آمده به ترتیب انجام دهید. به نرم افزار اضافی هم احتیاج نداری. فقط به عکسا نگاه کن و هر چی تو عکس میبینی وارد کن. انگلیسی ها را هم احتیاج نیست بخونی:

برو توی Start >New Connection Wizard < Network Connections

2. Choose "Connect to the network at my workplace" and click "Next".

3. Choose "Virtual Private Network connection" and click "Next"

4. Enter a name for the VPN connection (e.g. "ItsHidden") and click "Next".

5. If you don't need to dial up to the Internet before you can connect to ItsHiddenVPN,
choose "Do not dial the initial connection".
   Otherwise choose the connection to use. Click "Next".

6. Enter "vpn.itshidden.com" as the VPN server host name and click "Next".

7. Check "Add a shortcut to this connection to my desktop" if desired, then click "Finish".

اینجا Username و  Password را وارد کنید:
سپس روی connect کلیک کنید و وارد اینترنت شوید.

اکنون به ItsHidden وصلید.
برای قطع کردن ارتباط روی ایکون VPN connection (در کنار ساعت ویندوز)کلیک راست و روی "Disconnect" کلیک کنید.
حالا برو صفا کن، دردو غمو رها کن

۲ نظر:

Unknown گفت...

سلام دوست عزیز ممنون از اطلاعاتت فقط من یه مشکلی دارم من از adsl دارم استفاده میکنم و برای تنظیم کردن اینترنتم شک دارم چون بارها با ور رفتنهای بیخود مجبور شدم برای تنظیم دوباره پول زیادی خرج کنم اگه لطف کنی و یه توظیحه کوچیکی برای adsl هم بدی یک دنیا ممنونت میشم در ضمن من به صورت خودکار ونه با یوزر نیم کانکت میشم

Amin گفت...

مدیر بلاگ: تنظیمات وی پی ان تداخلی با adsl , dialup و wireless ندارد. به این معنی که آنچه در راهنما بصورت تصویری توضیح داده شده را بسته به سیستم، ایکس پی یا ویستا، انجام دهید و کافیست کانکشن (اتصال) ساخته شده را فقط با کلیک روی آن فعال کنید. وی پی ان itshidden ساده ترین روش راه اندازی را برای کاربرانی که سرعت اینترنت برایشان اهمیت دارد و تخصص زیادی در کامپیوتر ندارند را داراست. اگر اطلاعات تخصصی شما خوب است میتوانید your freedom را استفاده کنید.
سوالات خود را دقیق بپرسید تا جواب داده شود.