۱۳۸۸-۰۶-۱۰

دانلود فیلترشکن: برنامه فیلترشکن آزادی شما

برنامه فیلترشکن آزادی شما



سایتی با نام « آزادی شما » به دلیل مسائل اخیر در ایران ( و صد البته تبلیغ سرویس خود ) برای ایرانیان امکانی در نظر گرفته که نرم افزار پولی خود را به صورت رایگان و با سرعت حداکثر ۵۱۲ کیلوبایت در ثانیه ارائه میکند ( سرعتی که در ایران کمتر کسی کانکشن بیشتر از آنرا دارد ).برای استفاده از این سایت، ابتدا به این آدرس بروید:

http://www.your-freedom.me/index.php?id=170&L=0

با پرکردن فرم ، یک نام کاربری و کلمه عبور و به طور کلی یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. دقت کنید که اگر فیلترشکن برای ثبت نام استفاده میکنید، ممکن است با پیغام خطایی مبنی بر اینکه شما به تازگی ثبت نام کرده اید و کمی صبر کنید ... مواجه شوید. در این صورت از یکی از دوستان خارج از کشورخود بخواهید این ثبت نام را برای شما انجام دهد.سپس به این آدرس بروید:
  http://www.your-freedom.me/index.php?id=3&L=0

در این صفحه ۴ برنامه برای دانلود وجود دارد. دو تای آخری مورد استفاده ما نیست ( مورد استفاده اکثر کاربران ) و ما دو مورد اول کار داریم. ۱. Windows installer۲. Windows full installerتفاوت این دو در این است که اولی پکیج های « جاوا » مورد استفاده در این برنامه را به همراه ندارد و فرض را بر این میگذارد که شما این پکیج ها را در ویندوز خود به صورت پیش فرض دارید و دومی برای اطمینان بیشتر، این پکیج های مورد نیاز را هم به همراه برنامه دارد و آنرا نصب میکند.فایل اول ۲ مگابایت و دومی ۱۲ مگابایت است.باتوجه به اطلاعاتی که از ویندوز خود دارید و سرعت اینترنت خود، یکی را دانلود و نصب کنید.( پیشنهاد میشود در صورتی که میتوانید، دومی را دریافت کنید )
بعد از نصب سوالاتی از شما میشود که البته در مورد هرکدام توضیحات کاملی به همراه دارد.بعد از دو یا سه سوال، نام کاربری و کلمه عبور از شما درخواست میشود که باید همان نام کاربری و کلمه عبوری را که ثبت نام کرده اید وارد کنید و در آخر هم با ذخیره و بستن پنجره ی اول، به صفحه اصلی برنامه میرسید.بعد از اینکه از لیست سرورهای پیشنهادی یکی را انتخاب کردید، در پنجره اصلی برنامه دکمه Start Connection را بزنید تا ارتباط شما با سرور برقرار شود.حالا باید چند تنظیم کوچک دیگر هم انجام دهید.ابتدا تمام برنامه های اینترنتی خود را ببندید. مانند اینترنت اکسپلورر یا فایرفاکس یا یاهومسنجر ... بعد در پنجره اصلی برنامه ی Your Freedom از بالای صفحه، تب Application را انتخاب کنید.
از لیست موجود برنامه های مورد استفاده خودتون رو تیک بزنید. ( دقت کنید که MS Internet Explorer همان IE یا Internet Explorer شماست. ) و سپس در پائین صفحه دکمه OK را بزنید. چند لحظه صبر کنید تا پیام موفقت امیز بودن این حرکت را مشاهده کنید.حالا میتوانید این پنجره را ببندید ( برنامه اصلی بسته نمیشود و در Taskbar شما ، کنار ساعت، گوشه پائین سمت راست آیکون آن دیده میشود ) .کار تمام شد. حالا اینترنت اکسپلورر خود را باز کنید و به هر سایتی که مایل هستید مراجعه کنید !

هیچ نظری موجود نیست: